sobota, 4 lipca 2015

Pierwsza notka!


Hej kochani! Witajcie na blogu Ich Liebe Deutsch!


Tutaj Shannon z bloga lubieszpinak4444.blogspot.com
O czym będzie mój blog? Jak już pewnie się domyślacie będzie on o języku niemieckim. Postanowiłam założyć tego bloga, ponieważ uwielbiam język niemiecki a wiem, że większość z was ma z tym problemy.
Do Niemiec a dokładnie do Bawarii, jeżdżę co roku od dziewięciu lat. Od razu pokochałam ten kraj!
Ludzie są tam bardzo życzliwi, sympatyczni i pomocni. W przyszłości planuję tam zamieszkać i studiować.
Zaczynamy od początku czyli przedstawie wam to czego nauczyłam się w klasie 1 gimnazjum.


                                           Zapraszam! :)

17 komentarzy:

  1. świetny pomysł na bloga, zwłaszcza, że będzie to nauka niemieckiego a obrazki nie będą z internetu tylko twoje prywatne fotki, tak myślę, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. siostra mieszka w Niemczech i mi opowiadala o tym oktoberfest, alez chcialbym znowu pojechac do Niemiec, zapraszam do siebie, dzis nowy wpis http://www.krystianwojtowicz.pl - przy zapisie masz ebooka

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajny pomysł na bloga! Bardzo oryginalny :) Życzę powodzenia. Ja również dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem :) inspiracjeamelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) fajny pomysł, będę odwiedzała :)
    Zapraszam również do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj :)
    Pierwszy raz widzę takiego bloga i czekam na jakieś ciekawostki :)
    Sama uwielbiam język niemiecki :)
    Zapraszam do siebie i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na bloga, będę tu regularnie wchodzic c:

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł, orginalny. :) bedę tu wpadać
    --------------------------------------------------------------------------------------------
    (zaobserwujesz? początkująca z tym obs :) )
    MÓJ BLOG-CLICK ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w blogowaniu. Ja tam ucze się niemieckiego niby 4 lata a nic prawie nie umie.
    http://justine-and-nicole.blogspot.com/2015/06/dziecinstwo.html?m=1

    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł na bloga! Powodzenia w przygodzie z bloggerem heh
    Pozdrawiam!
    Zapraszam do mnie, będzie mi miło jeżeli coś po sobie u mnie zostawisz :) http://lifebypaola.blogspot.com/
    Ja też zaczynam dopiero!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prowadze niemieckiego bloga
    https://www.facebook.com/Redbarmaid
    Www.redbarmaid.blogspot.de
    Www.redbarmaid.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się bardzo ciekawie :)
    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł na bloga, może uda Ci się przekonać do języka niemieckiego osoby, które nie potrafią go strawić ;) Też się go uczę od kilkunastu już lat i nie jestem fanką, ale też nie jestem zupełnie negatywnie nastawiona, jak niektórzy :)
    TeoriaKobiety.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny post :)
    http://daretodreamresponsibly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń